HAKKIMIZDA
Kurucu ortaklarımızın 18 yıllık dünya deneyimleri ve bilgi birikimi ile 2014 yılında Ankara Çankaya adresinde oluşturulan Bakermill markamız, inovatif ürünler geliştirmek, profesyonel iş planı hazırlamak ve sunmak için bir çok danışmanlık firmasından destek alarak ürün ve hizmet kalitesinde müşterilerimizin vazgeçemeyeceği seviyeyi yakalamıştır. Bu ulaştığımız seviyeyi korumak ve çıtayı daha da yukarıya taşımak için tüm gücümüzle çalışmaya devam etmekteyiz.
İşini bilen, markamız altında çalışmaktan memnun, mutlu ve profesyonel bir kadro tarafımızca oluşturulmuştur. Yeni şubelerimiz için personele eğitim verebilecek ve kurumsal hizmet standartları uygulatabilecek kadroları oluşturma sürecini de tamamlamış bulunmaktayız. Şubelerimize kılavuzluk etmesi bakımından geniş içerikli standartlar kılavuzu da tarafımızca hazırlanmış olup ortaklarımızın kullanımına sunulmuştur. Bir markanın ana unsurlarından olan üretim ve tedarik sorununu, Türkiye standartlarının üstünde bir üretim tesisini hizmete sokarak çözmüş bulunmaktayız.
Bilinçli personelimiz, uygun araç ve teçhizatla, gıda taşıma kurallarına uygun olarak üretim tesisimizden tüm şubelerimize ürünlerin naklini yapmaktadır.Bakermill markası olarak, 2014-2016 yılları arasında tüm alt yapıyı oluşturarak, 2016-2018 yılları arasında da 5 şube ile büyümeye devam etmekteyiz.
VİZYONUMUZ
Vizyonumuz, öncelikli olarak Türkiye’de, daha sonra da dünya pazarında grill ve pub konseptinde güvenilir, güleryüzlü, lezzetli ve tercih edilen bir marka olmaktır.
MİSYONUMUZ
Misafirlerimizi restoranlarımızda ağırlarken, onlara lezzetli yemekler sunmanın yanı sıra huzur ve mutluluk duydukları bir ortam sağlamaktır. Misafirlerimizin deneyimledikleri süreçleri standart hale getirterek, tüm şubelerde aynı memnuniyet düzeyine ulaşmaktır.
NEDEN BİZ?
Modern çağın getirileri sayesinde, dünyada ve ülkemizde maalesef insanların sosyalleşme ihtiyaçlarını giderebilmeleri için çok fazla zamanı kalmamaktadır. Çalışma hayatı, günlük hayatın çok büyük bir bölümünü kapsamaya başlamıştır. Bu sebeple zamanla daha fazla insan, yemek yerken eğlenecekleri ve sosyalleşme ihtiyaçlarını giderecekleri yerleri tercih etme eğilimi göstermektedir.
Markamız , bu yeni toplumsal yaşam formuna uygun olarak kurgulanmış olması sebebiyle giderek daha fazla insanın tercihi olmaktadır. Yatırımcılarımız, günümüzün ve geleceğin beslenme trendine uygun olan markamıza yatırım yaparak doğru tercihte bulunmuş olacaklardır.
İşini bilen, markamız altında çalışmaktan memnun, mutlu ve profesyonel bir kadro tarafımızca oluşturulmuştur. Yeni şubelerimiz için personele eğitim verebilecek ve kurumsal hizmet standartları uygulatabilecek kadroları oluşturma sürecini de tamamlamış bulunmaktayız. Şubelerimize kılavuzluk etmesi bakımından geniş içerikli standartlar kılavuzu da tarafımızca hazırlanmış olup ortaklarımızın kullanımına sunulmuştur. Bir markanın ana unsurlarından olan üretim ve tedarik sorununu, Türkiye standartlarının üstünde bir üretim tesisini hizmete sokarak çözmüş bulunmaktayız.
Bilinçli personelimiz, uygun araç ve teçhizatla, gıda taşıma kurallarına uygun olarak üretim tesisimizden tüm şubelerimize ürünlerin naklini yapmaktadır.Bakermill markası olarak, 2014-2016 yılları arasında tüm alt yapıyı oluşturarak, 2016-2018 yılları arasında da 5 şube ile büyümeye devam etmekteyiz.
VİZYONUMUZ
Vizyonumuz, öncelikli olarak Türkiye’de, daha sonra da dünya pazarında grill ve pub konseptinde güvenilir, güleryüzlü, lezzetli ve tercih edilen bir marka olmaktır.
MİSYONUMUZ
Misafirlerimizi restoranlarımızda ağırlarken, onlara lezzetli yemekler sunmanın yanı sıra huzur ve mutluluk duydukları bir ortam sağlamaktır. Misafirlerimizin deneyimledikleri süreçleri standart hale getirterek, tüm şubelerde aynı memnuniyet düzeyine ulaşmaktır.
NEDEN BİZ?
Modern çağın getirileri sayesinde, dünyada ve ülkemizde maalesef insanların sosyalleşme ihtiyaçlarını giderebilmeleri için çok fazla zamanı kalmamaktadır. Çalışma hayatı, günlük hayatın çok büyük bir bölümünü kapsamaya başlamıştır. Bu sebeple zamanla daha fazla insan, yemek yerken eğlenecekleri ve sosyalleşme ihtiyaçlarını giderecekleri yerleri tercih etme eğilimi göstermektedir.
Markamız , bu yeni toplumsal yaşam formuna uygun olarak kurgulanmış olması sebebiyle giderek daha fazla insanın tercihi olmaktadır. Yatırımcılarımız, günümüzün ve geleceğin beslenme trendine uygun olan markamıza yatırım yaparak doğru tercihte bulunmuş olacaklardır.